Vilken helg!!!

Jag säger bara det...det tar på krafterna när helgen kommer, haha..

I fredags så hade jag mina släktingar Lukas och Hampus med föräldar på besök. Gissa om jag hade fullt upp med att hänga med i killarnas tempo, men jag gav mig inte en tum! Det lektes och busades så vi var helt svettiga och skrattade så det gjorde ont i magen..
Till slut så somnade vi utslagna alla tre barn och de "gamla" kunde få lite "vuxen-tid". Tror de planerade nån solsemester...spännande!!!

Dagen efter dvs lördagen gick först i syrets tecken... Jag och pappa tog en lång promenad i det härliga höstvädret.


coolaste killen i "la stada?!"


Efter promenaden och allt syre var det bara att ge upp och stänga butiken en timme. Jag slocknade skönt i min säng och vilade lite inför kvällens nya upptåg.
Då var det dags att hälsa på Willhelm, Melvin och deras mamma samt "den-skumma-typen-som-säger-eyeyey-hela-tiden" och inte sist Siri och Sally. De sista är två supersköna hundar... Va tror ni händer när jag kommer ner på golvet och får se dessa hundar som är lika stora (små) som jag?? Jisses vad vi jagade varandra, haha


"här är det min tur att jaga Sally"

Det tar på krafterna ska ni veta... det var ganska skönt att få lägga sig underbordetnär de gamla drack sitt kaffe och läsa en bok som avkopplning...

"jag gillar roliga böcker, de ger mig mersmak, hihi"

Som tur var så hade pappa tagit med sig min resesäng så jag kunde gå åt sidan och sova lite innan det var dags att åka hem. Det var dags för min första TAXI-RESA!!!!
Hur häftigt var inte det då? Jag fick sitta i en hypercool bilbarnstol och jag hade fullt upp med att kolla in alla de nya detaljerna... Så jag har ingen aning om hur vi åkte eller hur lång tid det tog, men hem kom vi ju, haha.

Idag blir det en lugn dag... Jag stannar hemma från babysimmet tyvärr... Känner mig lite krasslig och lätt förkyld, men nått bus ska jag nog hinna med, hehe... berättar mer sen..

puss & kram

Kommentarer
Pilla

Oj, vad stor du blivit!!



Blogg: http://www.pillakotton.com
2011-09-20 @ 21:21:17
Farmor, igen igen

Godnat lille prins, håber du sover trygt og dejligt. Kram mamma och pappa fra farmor når du vågner.Kærlighed til dig, lille ven -



2011-09-24 @ 00:57:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback