Mamma håller andan!!!

Nu går det fort!!! Mamma har det inte lätt nu för tiden...för ett par veckor sedan tyckte mamma och pappa att det var lite jobbigt att krypa och jaga mig hela tiden...  Det har inte blivit bättre, haha... En dag hittade mamma inte mig, då jag gömde mig bakom gardinen. Där låg jag stilla och tittade upp i tyget...mysigt!

Men nu är det fara på färde!!! Jag har kommit på att man ser bättre högre upp!!! Och inte nog med det...det brukar ligga roliga saker högre upp oxå, hahaha!!


"mamma sitter på helspänn"

Så när jag inte äter eller sover så brukar jag försöka ta mig upp så högt jag kan...spelar ingen roll om det är vardagsrummsbordet, trappan, spisen eller stolen på öppna förskola.

UPP SKA JAG!!!


Kommentarer
fra farmor

NEEEJJJJJJJ hvor bliver du stor.................. og det er rigtig som du gør kære Emil, op og stå og frem i livet. :) Nu kommer mamma och pappa rigtig på arbejde med dig, men som oldemor Caroline sagde om din pappa da han gjorde det samme som du nu gør og farmor blev nervøs :- vær glad for at han kan :- Du er en gave til fremtiden. Sov godt - nu skal farmor snart se dig igen



2011-09-29 @ 01:33:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback