Kusinen på besök!!

Det är inte kul att vara förkyld!! Speciellt inte när man får bli hema från babysimmetsom jag gillar så. Trist!!!
Fast idag så gjorde det inget...
När jag tog min eftermiddagsvila passade två personer på att smyga sig in och hälsa på, så när jag vaknade satt de i soffan och väntade... Det var Jojo och min kusin "ALTED"!! Jaja, han må väl heta Alfred, men han kallar ju sig själv just Alted och vi "buddies" får kalla honom så då...


"me and my homie"

Alted är oftast snäll mot mig och gillar att krama mig... Så länge jag inte river hans torn och så vill säga...

Idag gjorde jag och Alted allt tillsammans...


"Alted ville oxå ha mellanmål... klart man bjuder med sig"

Innan han åkte hem busade vi till det rejält, men sista gången hann jag inte undan utan blev tagen på bar gärning när jag försökte gömma mig.. haha!!


"busted"

Nu hoppas jag bara att min förkylning går över snart så jag orkar busa mer...det är ju lite jobbigt att busa just nu.. Å så vill jag nog tillbaka till badet lite oxå...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback