Hjälpa mamma!

Just det... mamma har det inte alltid så lätt med mig. Jag kräver ju både mat, blöjbyte och uppassning, i synnerhet nu när jag har hittat mammas gardiner, haha.

Så nu har jag börjat hjälpa till här hemma. Lika bra tänkte jag....


"det ska börjas i tid"

Idag när mamma sorterade tvätten så hjälpte jag till. Detär ju trots allt mestadels mina kläder... Å ser ni!!!
Mamma tänkte tvätta min blåa tröja med allt det ljusa... MIN NYA TRÖJA!!!! Allt hade ju gått åt pipan!!

Så tur att man har ett finger med i allt som händer här hemma.... när man är vaken vill säga!

Trött efter allt arbete fick jag min kvällsmat och blev buren till min sköna säng..

"SNARK"

Kommentarer
farmor

Åh hvilken herlig læsning når farmor kommer hjem fra arbejde. min nabo må tro att farmor inte er rigtig klog når hun sidder her och skrattar helt ensam.Hvor ville jeg ønske att ni boede tættere på så jag kunne følge din opvækst, for det går rigtig hurtigt, men jeg tænker på dig, pappa och mamma hver dag. Du er hvad vi her i Danmark kalder et rigtig VIDUNDER BARN. Kram til dig, farmors underbare prins.



2011-09-17 @ 23:36:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback