Grabbkväll!!!

Ikväll drog jag å pappa hemifrån fortare än Mc Donalds kan servera en burgare. En del kanske hade gillat läget men inte jag. Tänk er själva situationen...
Mamma har bjudit in 12 av sina väninnor på en liten sammankomst och mitt i det skulle jag finnas... Herregud!! Mina kinder hade varit helt söndernypna!! Nä, det där kan jag bespara mig så jag å pappa åkte ut till farbror Bernt. Han är go den gubben å jag tror att han gillar mig.
Vi busade runt ett par timmar och jag skötte mig nog ganska bra för pappa å Bernt kanske ska göra om det.
Bäst var när pappa inte fick på mina byxor.. Då spatserade jag runt å provsmakade sofforna i bara blöjan. Haha, skön och busig känsla.

Vi ses!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback