Vår i luften!

Vilken dag!!! I morse när jag vaknade så var pappa redan iväg, han skulle jobba lite extra så jag och mamma låg kvar i sängen. Tror vi somnade om för när jag tittade upp nästa gång så stod pappa bredvid sängen med ett leende. Frukosten var serverad till mamma så vi tassade ner. Givetvis ville jag också ha lite mat! Efter att alla ätit frukost vilade jag lite. Sen... Vi packade in oss alla tre och drog till stan, hihi. Första gången som jag upplever storstaden och inte bara närområdet. Mamma ville strosa lite i affärer och pappa ville njuta av solen... själv så passade jag på att sova lite. Vi träffade massa roliga människor. Även om jag sov räv, tyckte det var bäst så. Innan vi skulle hem passade mamma och pappa på att ta en cafe latte i solen, då rusade ett bekant par förbi. De hade lite bråttom hem för lillan i den vagnen var hungrig. Hmm...mat ja! Det var då jag gjorde mamma uppmärksam på att jag vill också ha lite mat, så då fick de äldre snällt dricka upp kaffet snabbt å packa ihop oss hemåt. Ett av plaggen jag fick.... (pappas favorit, barbapappa)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback