Utomjordingar?!

Nu är det inte så långt kvar tills jag får besök från yttre rymden! Jag har fått det förrut och det var jättekul så det är klart att man längtar massor!
Förra gången de va här skrattade jag så jag kiknade. Om det var pratet om att jag skulle bli handbollsspelare eller om det är för att det låter så roligt när de pratar vet jag inte.

Det är ju så här... I min ålder, är ju inte så gammal, så är man inte så berest och då känns Danmark som yttre rymden, eller hur?

Så då förstår ni kanske bättre. Det är ju inga aliens utan farmor, faster och fasters "kæreste" som äntligen kommer på besök igen.
Jag förstår inte så mycket av det de säger men vi har alltid kul ihop och jag älskar att somna i någon av deras famnar.

Sist farmor var här, då pratade hon om handboll, som jag sa tidigare. Det kanske är därför som jag ligger och tränar på kaströrelsen numera. Faster lovade att ta med mig på klubb och dricka bier... Hmm, njaa...är nog lite skeptisk till det än, jag gillar mjölken bäst, men vänta 20 år faster då ska vi nog gå på klubb...hihi

Pølse og Lego - jeg er go!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback