Lättlurade, eller?!

Jag börjar tvivla på de vuxna lite nu... Igår kväll innan vi somnade så fick jag ligga mellan mamma och pappa i den stoooora sängen. Alltid lika mysigt att gosa, men igår lurade jag mamma & pappa.
Jag ligger på rygg med huvudet mot mamma, med napp i munnen. Nu kommer den stora frågan!

Nappen åker ut och jag försöker nå den.. är på väg att vända mig över på mage med hjälp av att sparka ifrån i madrassen. Mamma och pappa blir lyriska och hoppas att jag ska komma över på sida av mig själv. Mamma ger mig nappen och efter ett tag spottar jag ut den igen och samma fysiska ansträngning tar fart.
Är det ingen som fattar att jag leker med nappen och tycker bara att det är kul ELLER är det rent av träning på att vända mig?!

Bäst att mamma och pappa håller ögonen lite extra på mig under veckan. Snart vänder det!


God morgon förresten!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback