Kan inte klaga!

Vsst blev det lite morgonmys, men både jag och mamma somnade om efter en stund och snacka om sovmorgon, hihi. Jag lät mamma sova en stund till och under tiden så utforskade jag lampan i taket.

Mormor har varit på besök idag, det är alltid lika roligt. Mamma skulle iväg och låta någn gå över henne med saxar eller vad hon sa, jag fatta inte riktigt, men men.. Mormor var här och tog hand om mig till pappa skulle komma hem. Gissa om vi skrattat? Jag somnade till och med en kort stund i mormors härliga famn. Så snart pappa kom hem så kunde mormor åka och jag gillar ju att pappa bär mig lite och vaggar mig, så då "spelade" jag lite trött och kinkig. Pappas famn värmer och hans gungande kan ju få vilken stjärna som helst i sömn så det dröjde inte länge förrän jag somnade...

ZZZZzzzZZZzzzz!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback