HISTORIA: del 4

Detta får bli sista historieberättlsen, så jag ska försöka att hinna uppdatera er fram tills det datum som jag startade här.

Under mina första veckor har jag hunnit med en massa äventyr. Mamma är ute med mig nästan varje dag, såvida inte vädret har satt stop för oss. Hemma ligger jaggärna och myser på pappas bröst när han tittar på TV. Jag har kännt den sköna känslan av att bada flera gånger och det blir bara skönare för varje gång.

Fram tills nu så har jag ju egentligen inte gjort annat än äta, sova och ... ja ni vet det där som kommer efter maten, haha.
Det så klart... Jag har ju nästan fått mamma gråhårig då jag växt ur mina kläder lite snabbare än vad hon trott..

Från och med nu så kommer jag och bloggen att vara "up-to-date".

Vi ses!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback