Semestern har bara börjat!

Midsommar är som sagt över och vi har årets ljusaste dag bakom oss. I kalendern ja!!! Jag har massa ljusa dagar att se fram emot den närmaste tiden. Nu närmast står en liten bilsemester ner till min farmor och gudmor i Danmark. Gissa om det ska bli "sjovt". Farmor kommer säkert att kidnappa mig och inte låta mamma och pappa se mig på ett par dagar, haha. Hon har verkligen gjort allt för att min vistelse där ska bli så bra som det bara kan. Jisses, farmor! Bara att få se dig igen är underbart!
Min gudmor kommer jag nog inte se första dagen. Hon har fullt upp med en tenta i "anato-hur" och "fysi-nånting" och jag hoppas verkligen hon lyckas bra på den. Då blir det galet kul när vi träffas!!! Tror jag ska låta både farmor och gumor få äran att mata mig...

är det mat på skeden???

Så här fokuserad kan jag vara på skede som kommer mot mig...ibland. Hehe, jag kan också busa, men det säger vi inte till någon.

Hoppas vädret nu blir bra där nere så jag kan njuta av sol och vind. Finns inte mycket som är härligare än att få vara ute på promenad i härligt väder... det liksom spritter i kroppen och jag blir på så gott humör, eller vad säger ni?


livsnjutare av högsta kvalité

Som sagt det är bara början på min första sommar...lovar att jag ska berätta mer.

vi ses snart igen!

Sol, vagn och sommar - då min gläde stormar

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback