Midsommarfirande!!!

Hej igen!
Tänker bara göra ett kort inlägg om mitt midsommarfirande för att skydda mina vänner, men jag kan avslöja att det var nog det roligaste jag har varit med om på länge!!!
Mammas och pappas gäster hade med sig ett tvillingpar och dessa killar var sååååå mysiga. De var jättesnälla mot mig hela tiden och när de visste att jag sov tassade de nästan fram på tå för att inte väcka mig.
Förutom dessa killar fanns det också två små tjejer med. Jag menar riktigt små!!! Fyrfota kelgrisar där en av de snabbt hoppade upp i soffan och pussade på mig. Hihi!!
Jag tror att alla hade trevligt, jag somnade ju strax innan jordgubbstårtan men vad jag har hört så blev det sent. Så sent att tvillingkillarna fick väckas dagen efter ungefär vid den tiden jag brukar äta lunch!? Sicka sjusovare, haha..

Sill, snaps och pappa uti skratt bröt - inget går upp mot dagen efter och en portion gröt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback