Jag har åkt tåg!!!

Det är sant!! Idag när jag var med mamma, "omom" och Alted, min kusin så åkte vi tåget inne på djurparken.
Det var riktigt skönt att sitta i mammas knä och känna hur det fläktade i ansiktet, hihi.
Det måste jag bara göra om!!!

Idag har jag också provat min resesäng för första gången. Bra att ha den invigd innan jag kommer till farmor på fredag. Pappa hade lite svårt med monteringen men, det han inte fixar kan kvitta, så han löste det med andra ord.

Imorgon väntar mamma besök från "mamma-gruppen", det ska bli kul att träffa alla kompisar igen och lyssna på allt mammaprat. Pappa kommer säkert att fly huset, haha..

Tills imorgon - vi hörs, kram & puss!


Kommentarer
mammizen

Japp pappa flydde som skjuten ur en kanon, men han var jättefin i håret när han kom hem!



2011-06-28 @ 18:41:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback