Allt kul har ett slut... men också en ny längtan...

FEMTE DAGEN - HEMRESEDAGEN!!

Det har blivit tisdag och klockan var åtta när jag blev väckt av mamma. Pappa höll på att packa bilen för fullt och jag kände att allt inte stod rätt till...
Efter frukost fick jag sitta med farmor och efter våra sedvanliga skratt och fraser som "godauo svensker" och "helouu" satt jag och farmor och pratade länge och väl... Tänker inte berätta om vad men jag och farmor har ett avtal och det tänker jag hålla!!!!
När mamma och pappa sagt hej då och kramat farmor såg jag hur det tårades i allas ögon och jag fick en go puss av farmor på kinden... då förstod jag att farmor inte skulle med i bilen denna gång.
Vi svängde ut från Hjerting och jag sa inte ett knyst på säkert en timme. Ni tror säkert att jag sov, men icke! Jag var vaken och satt mest och tittade ut genom bilfönstret. Tankarna susade förbi i samma fart som trädtopparna utanför och jag kunde inte smälta allt som jag upplevt under dessa dagar. Det har varit en helt underbar semester med hysteriskt många nya intryck, men inte minst en otroligt massa kärlek! Jag vet att farmor inte gillar att man lägger ut kort på henne, men jag vill verkligen visa ett.... eller rättare sagt en film...

Det räcker att man ser detta så förstår man........



Efter ett tag var vi så på båten igen och det kändes skönt att en sista gång sätta sig i bilbarnstolen för att åka de sista milen hem från båten...
Så fort vi kom hem fick jag mat och sen hann inte mamma lägga mig i sänge innan jag hade somnat!!!



slagen hjälte - men en lycklig sådan!!!!

Efter ett par underbara dagar hos farmor är jag nu äntligen hemma i min egen säng. Det har varit såååå kul att få träffa de danska människorna i mitt liv på "deras hemmaplan". längtar redan till jag är gammal nog att få springa fritt på båt och Legoland, hihi...
Farmor, detta är till dig... __ ___ ___ ___ _______ ___ !

Hörs snart igen, puss!

Nu säger jag god natt till er alla - hoppas jag kan sova för nätterna är allt utom kalla...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback