Vad är likheten...

FJÄRDE DAGEN

...mellan Tyra Banks, pappa, Helen Christensen, Marcus Schenkenberg och lilla mig?

Svaret är enket...

"det är tufft men kul att vara fotomodell"

Japp! Det var efter en lugn start på dagen med en fika på Esbjergs "gågade" som vi åkte till min gudmors kaereste's mamma. Hon är proffs fotograf med egen studo och jag fick vara stjärnan för en kväll... Eller vad tycker ni?
Bilderna får tala för sig själva...


"svårt att inte skratta när farmor hoppar upp och ner bakom kameran"


"jag och min underbara mamma och tokiga pappa"


"ingen risk att jag tar mig vatten över huvudet här inte"


"jag kan vara farligt busig också...så passa er"

Det var något av det roligaste jag har gjort på länge och fotografen var så otroligt duktig...
et kommer säkert att hängas upp både det ena och det andra kortet hemma på väggarna nu, hihi.

När vi kom hem igen efter "shootingen" passade jag på att leka lite med gudmor innan jag somnade.


"gudmors fingrar ser goda ut..."

När jag somnat, de trodde i alla fall mamma och pappa, börjadede packa för resan hem. Då släckte jag ner mina blå och somnade in gott...

Vi ses...på en vägg nära mig, hihi

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback