Sommarmys!!

Det tar på krafterna att vara småbarnsförälder, det har jag förstått!!

Inte nog med det, pappa jobbar lite extra ibland på kvällar och nätter så mamma får ju dras med mig lite mer. Jag har bestämt mig för att vara lite gosigare bara för det.
Som idag, när vi alla tre var ute och strosade i stan. Pappa blev sugen på mjukglass (det blir han ofta) så vi stannade till på ett café.

Det är vid dessa tillfällen som jag bjuder lite extra...


mamma har precis "stulit" en puss - och jag vill bara ha mer...

Jag hoppas att mamma och pappa får det lite lugnare snart så jag kan få börja busa ordentligt igen, hehe, fast fram tills dess ska jag vara snäll...

en stulen puss betalas tillbaka med två, glöm aldrig det mamma, hihi

Kommentarer
Anna

Hejhej! Fin blogg!

Besök gärna våran. Jag har även skaffat en ny hamster så kom gärna med namnförslag :D



Blogg: http://ponniliv.blogg.se/
2011-07-18 @ 23:06:16
fra farmor

Hej igen Emil. Du kan fortælle Anna at farmor engang havde et marsvin ( ligner en hamster ) og den hed Gussi.

Puss och krammer er det bedste i verden.



2011-07-18 @ 23:43:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback