LEGOLAND!!!!

TREDJE DAGEN !!

Jajjamensan!! Vem kunde ana detta?? Ett land i landet kan man säga...

Redan i entren möttes vi av det Konglige Danske Livgardet...

ståtliga var de när de mötteupp oss...

Shit! Va fräckt det var! Jag strosade mellan frihetsgudinnan och Akropolis... Såg allt från Nyhavn, (där mamma och pappa förlovade sig) Göta Kanal till H.C Anderssen och sist men inte minst...jag åkte tåg!!!



Som en extra tur tog pappa med mig på den nya utställningen av "Star Wars" och tog lite kort för att visa mina vänner Poxi och tvillingarna W & M... Killar, bara titta och njut!!!!
"Clone Tank"

"AT-AT"

"Falcon Millenium"

Det var hur häftigt som helst att gå runt med pappa och bara se hur han njöt bland dessa olika farkoster och de olika filmerna. Mamma kan nog inte ens stava till det där starvars eller vad det nu heter....men häftigt var det!

Dagen gick alldeles för fort och när det var dags att åka hemåt insåg vi snabbt att vi bara passerat HALVA Legoland!?
Hur stort är detta land egentligen???
Jag orkade i alla fall inte mer...

"utslagen blivande legomästare!"

Det var skönt att få komma hem efter en låååång dag i klossarnas värld!


Dom kan vara blåa, gula, vita, röda, jag ska bara låta fantasin flöda.

Kommentarer
Theres

Melwin och William (Mikael också) är inte lite avundsjuk på Emil nu! :)



2011-07-07 @ 09:58:00
KnyttetEmil

Hihi...ja du Teres...vi måste åka dit nångång med alla dina tre barn, hehe...

Har samlat lite kort som de kan få se nästa gång ni kommer förbi.. vilket mamma och pappa hoppas blir snart...



2011-07-07 @ 10:57:41
Nicole

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?



Blogg: http://djurförsäkring.net
2011-07-12 @ 23:59:55
knyttetemil

Hej Nicole!

Kul att du gillar bloggen... det ska inte vara några problem att följa den via bloglovin..



Testa igen, lycka till



Knyttet



2011-07-13 @ 00:21:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback