Ja må jag leva!!!!

I söndags var det så dags!!!! Jag fick min första födelsedagstårta!!!!! Ja, det är sant och vilken tårta sen då!
Alla som fyller år brukar ju få en tårta har jag fått förklarat för mig och jag fyllde ju vara ett halvår så...


min alldeles egna tårta...

vad passar mig då bättre än en HALV tårta? Hahaha, omom är så påhittig!!

Inte nog med det... jag fick ju faktiskt smaka på den först av alla och den fick helt klart godkänt!


det mesta av grädden hamnade dock utanför magen...

Ja, va ska man säga...
Jag lät mamma, pappa och omom att äta upp tårtan, jag ville inte förstöra magen. Istället så gav jag mamma en "hint" om att jag ville ha den där goda fruktsmoothien som jag börjat äta...


världens lyckligaste "halvåring"

Vi satt alla ute på altanen och njöt i fulla drag. Vilken sommardag, mina nära och kära omkring mig och jag fick den där goda smoothien... Kan livet bli bättre just nu?

Så efter denna helg är det bara att se framåt... Jag har ju ett tag till på mig att äta tårtor... mums!

en smutsig Emil är en lycklig Emil, hihi

Kommentarer
fra farmor

Kæreste Emil, du kan virkelig få en lang arbejdsdag med regnvejr til at blive den bedste dag. Sikke skønne billeder af dig på din 6 mnd dag. Farmor tænker på dig hver dag, savner dit smil og din "klukken" inde på gulvet i stuen.Din hagesmæk som du glemte, den har " nallen " fået på - At din mor er den bedste mor i verden, det er helt sikkert. Når man er så gammel som farmor så kan man rigtig se hvordan kærligheden til dig, lyser ud af øjnene på hende, det samme ser farmor hos pappa.Du vil få et godt liv med din mamma och pappa for de er nogle rigtig dejlige mennesker, så du må passe godt på dem.Jeg tror vi skal takke storken for, at han landede med dig lige ned hos den perfekte mamma og pappa - farmor takker storken hver dag :) Sov godt min dreng og hils dyrene næste gang du skal til dyreparken. nat nat



2011-07-14 @ 01:12:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback