Födelsedagkalas!!!

Japp, jag har varit på min tredjekusins kalas och "gottat" mig.

Pappas kusin har två busiga killar och den äldsta fyllde 5 år i dagarna. Det var, som alltid lika kul att träffa de. De är så snälla mot mig... ser alltid till att jag har det bra med triljoner av leksaker omkring mig, hihi. Sen när de har sett till att jag klarar mig en stund så brukar de busa med pappa en del. Den här gången blev pappa tvungen att byta kläder efter allt vatten som de hade skvätt och skjutit på honom.
Pappa är en kämpe på att busa och jag kommer att lära mig mycket av honom, till mammas stora oro, hihi.

Mina tredjekusiner blev nog lite trötta av pappas bus för de somnade gott senare på kvällen, men jag höll mig vaken. Det var kanske inte så mamma och pappa hade planerat det, men så blev det!!! Det gick så långt att mamma och pappa fick bryta upp lite tidigare än tänkt för att jag inte skulle "bråka" för mycket den kommande natten, så vi åkte hem alla tre när solen gått ner...

Den natten blev orolig, hihi. Jag har nog fått smak på att sova på mage och det oroar "de gamla". De fick inte många minuters sömn den natten för de skulle prompt vända tillbaka mig. Gissa vem som vann?

Föräldrarna 0 - Jag 1


brist på sömn under natten - ta dig en tupplur under eftermiddagskvarten, hihi

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback