TAGGAD!!!!

Eller kanske jag skulle säga gaddad...men det kan ju misstolkas det oxå...

Vad jag vill säga är det att de där vita hårda sakerna i min mun som alla kallar tänder börja kännas mer och mer!
Jag har kommit på en ganska kul grej man kan göra med de... Jag gnisslar tänder!!! hahaha

Nu det sista så har jag fått ett hjälpmedel mot det där kliandet och ibland smakar det starkt oxå, men oftast så får jag sitta och leka själv med den... fast ibland kommer mamma eller pappa och gnuggar på för fullt...





inga tandtroll här inte...nä usch!!


Kommentarer
Farmor

Jamen, jamen, jamen - farmor går helt i "selvsving" når hun ser billeder af dig. Selvsving er når farmor bare går rundt om sig selv og slet ikke ved hvad hun skal sige eller gøre, for du er da UNDERBAR med det fine nye hår og tandbørste i munden - hvor ville farmor ønske at hun kunne kramme dig hver dag. I Danmark har du allerede mange små " kærester ", men det snakker vi om når du bliver 25 år gammel. :) STORT kram og pussar til dig fra farmor.



2011-12-21 @ 23:44:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback