Pepparkaksgubbe på rymmen!!!


Ehh, vadå gubbe??

Idag är det Lucia och jag passade på att få det att vattnas i munnen på mamma.. hihi!! En söt pepparkaks...ehh...gubbe (okej då)

Det var på Byttorps Babysång som jag tillsammans med ett tjugotal andra tomtar, lucior och en "gubbe" till sjöng och lekte med mammor och pappor. Jag hade laddat hela dagen genom att INTE sove en blund på någon av de tider som jag brukar vila utan höll mig uppe hela tiden till mammas stora förtret. Hehe, men jag klarade av dagen ändå. Fast när jag väl kom hem var det i stort sett rätt ner i bingen med mamma och vila... ända tills pappa kom hem. Då blir det fullt bus igen...

Idag drog jag med pappa på "ta-fatt" kombinerat med "gömme-bo". Stackars pappa, han hade inte en chans att hinna ikapp mig när jag drog igenom matsalsbenen, hahaha...



Imorgon ska jag å mamma in till stan och träffa en gammal "bad-polare". Vi har inte träffats på ett tag så det kommer nog bli en massa skvaller, hihi...eller så får mamma och polarens mamma stå för det. 


Ha det så gôtt vänner...nu väntar lugnet över hemmet.....det vill säga jag har somnat!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback