Årets sista dag närmar sig...

...oundvikligt dessutom!

Kan vara lite svårt att tro att det bara är en dag kvar på detta året... jag har ju inte ens bli ett år ännu!? Skumt, hihi.
Idag är det dessutom faster M:s födelsedag...hon har hunnit med hela 30 nyårsaftnar å då är morgondagen inte inräknad.. (lite matte, hur gammal blir Faster M då?)

Mamma & Pappa har bjudit hit goda vänner imorgon och mamma är som alltid uppe i taket och klättrar när det gäller mat och dukning. Pappa han bara skrattar och går undan... Så idag så stack jag och pappa iväg e sväng till stan för att göra lite ärenden. VILKEN MISS! Inser ni hur mycket folk det är som "bara ska handla lite"... SJUKT!

Fast pappa är inte dum han, han ställde bilen och så gick vi i det fina "vårvädret". Riktigt behagligt faktiskt. Vi strosade runt och njöt av att INTE känna någon stress och pappa unnade sig till och med en "pang-pang-pengar-i-luften-låda" tills imorgon.

Under tiden som vi var iväg passade mamma på att duka lite... Denna gången överträffade hon nog sig själv.. Det blev jättefint!! Eller vad tycks?




plats för oss och våra vänner...

Det ska bli kul att få besök av de där igen... M & W kommer med sin mamma och han "EyEy" och säkert Sally & Siri såklart. Hoppas jag orkar vara med länge imorgon.

Så till er alla där ute, om jag inte hinner så gör jag det nu... önskar er den finaste nyårsaftonen av de alla...


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback