Jag har upptäckt nått hemskt!

Idag har jag upplevt nått jag aldrig tidagare varit med om och detvar riktigt otäckt!!!
Jag har upptäckt en ny känsla och jag menar inte hungern efter spagetti eller suget av att brottas med Kalle Kanin, nä detta var nått helt nytt och främmande. Jag har känt saknad för första gången och blivit ledsen av det..

Mamma lämnade rummet för att göra nått en kort sekund och det har hon gjort så många gånger förr men denna gång så kändes det inom mig och jag kunde inte hålla tårarna borta. Jag grät och ropade tills mamma visade sig igen och då lugnade jag mig helt och log mot mamma. Inte konstigt man blir ledse när världens bästa mamma försvinner på det viset, hihi... Glöm aldrig det mamma att jag älskar dig!!

Puss å go'natt alla där ute i stora världen...


Kommentarer
Fia- mamma till Edison

Hihi tack för kommentaren söta lilla Emil! :) Jorå vi har testat banangröt och puré och grejer men Edison är vrång och äter icke! Men nån gång så ger det väl sig!



Blogg: http://airyfairy.blogg.se/
2011-08-19 @ 11:32:31
Michela

Snart kommer du att förstå att någon som försvinner en liten stund är inte borta för alltid... En av många positiva insikter att bli stor för att sedan tycka att du har säkert många som är bättre =)

Kram på dig !!!



Blogg: http://simplyme-michela.blogspot.com
2011-08-19 @ 22:01:17
farmor

Kæreste lille Emil - på dansk kaldes sådan noget for savn og følelser.Det vil du opleve mange gange i dit liv, men pappa och mamma vil altid være der for dig - alle dem som elsker dig vil være der for dig. Sov godt, farmors lille prins.



2011-08-20 @ 23:58:29
i min lilla lilla värld

Nä men liten... Inte vara rädd. Mamma kjommer alltid tillbaka. Jag lovar dig =)



ps Wilda ÄR en störtskön tjej



Blogg: http://saratilling.se
2011-08-21 @ 12:58:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback