TTT ...

Det har nu åter blivit vardag och det känns lite tomt efter all uppståndelse som varit kring mig den senaste tiden.
Jag var hos barnmorskan igår och blev vägd och mätt. 6,2 kilo och 65 cm lång har jag blivit. Inte illa!
Egentligen skulle jag ha fått min 3-månaders spruta, hua!! Första vaccinationen, men jag fick den inte. Barnmorskan tyckte jag såg lite krasslig ut och så kanske det är. Har varit lite trött och hängig nu.. Igår kväll låg jag mest hos pappa och sov. Vaknade till lite när mamma kom och gjorde oss sällskap. Det var kul, vi busade lite, men jag somnade snart om igen. Sov nästan hela natten...

Idag har jag varit lite grinig och sovit till och från. Vaknat 2 gånger och varit ordentligt ledsen. Vet egentligen inte varför men det känns skönt att mamma snabbt kommer och tröstar mig. Hoppas det blir bättre tills pappa kommer hem. Vi får se då...

en trött Emil = en "lessen" Emil

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback