Piggelin!

Är oxå namnet på en god isglass, men värmen är inte riktigt tillräcklig ännu. Nej, Piggelin, det var jag det i morse!

Gud va härligt det är att bara ta det lugnt på morgonen... men då...

Ringer givetvis telefonen och det var min morbror som ringde. Han som har tummen mitt i handen ni vet, hihi. Han och pappa brukar skoja friskt om vem som gör vad och hur och det retar honom lite att pappa håller mer på Danmark än Sverige. Bara att gilla läget...tonen är rå men hjärtlig! Det planerades lite för dagen...

Idag ska jag få träffa morbror och det ska bli kul. Kommer förresten att träffa många idag! Vi ska till moffa på middag och där kommer ju Kusinen "Alted". Tänk när jag har lärt mig att springa som Alfred... Då blir det jobbigt för de gamla.

Spring, lek och stoj - jisses va skoj!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback