Pappas sista dag!

Ja det stämmer, fast det är inte så farligt som det låter. Just nu ligger jag och sover med mamma bredvid mig och pappa har åkt till jobbet. Sista gången denna veckan... sen har han ledigt i massa dagar. Nått påsklov tror jag det kallas. Geez, va härligt att ha både mamma och pappa hemma så mycket. Det betyder att det blir massa bus och säkert en och annan utflykt.

Veckan som gått har varit lite upp och ner. Jag har nu hämtat mig från all uppståndelse och är lika pigg och busig som jag brukar vara. Jag har till och med börjat träna på min danska. (Pappa ska lägga ut bevis i helgen)
Jo det är sant... jag och farmor har ju pratat en del när vi varit själva så man har ju snappat upp ett och annat.

Nu får ni ha det så bra så väntar vi in pappas "bevismaterial"

Här får jag lära mig att förstå danska... svårt ;)
Här tränar jag min danska...


Jag är en god "dreng" - trivs i min varma säng


Kommentarer
Lova

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!



Blogg: http://smsalåna.nu
2011-05-07 @ 17:45:01
KnyttetEmil

Tack!



2011-05-08 @ 23:26:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback