mass-a(tt)-ge... ehmm..

Hur ska man tolka detta??? Ja, det var ungefär så ja funderade när mamma plockade med mig på äventyr idag...
Ni kanske har hört talas om tusen nålar... det var vad mamma gav mig, hihi...

Skämt å sido...jag har varit på massage!!! Det var en ny upplevelse må jag säga!

Där ligger ja tillsammans med andra kompisar, Molly bland annat och bara blir "mörbultade" Det var tusen nålar, indska och svenska mjölkningar och en och annan solrörelse över magen. Guuud, så skönt!!
Så snart detvar dags att bege sig hemåt hann jag inte nudda kudden i bilstolen förrän jag somnade, hihi.

Det du mamma får du gärna göra om... Massa olja ska du ha oxå...det var skönt!

Förresten, det är redan onsdag och pappa har bara två arbetsdagar kvar denna vecka. Kan undra vad det blir för hyss han hittar på denna helgen, hehe...

Den som läser vidare kommer ju att få veta.




vart tog pappa vägen? han var ju här nyss.... jaja, han planerar säkert helgens nya hyss

Kommentarer
Anonym

En prins som dig, lille Emil burde ha den slags hver dag.

PS - farmor syntes, at du vokser og vokser hele tiden. Du er DEJLIG



2011-04-28 @ 17:17:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback