Gäsp!!!

Inte konstigt att man är trött å jag kommer antagligen somna innan huvudet landar på kudden...

Pappa tog med mig på en lång-promenad idag så att mamma kunde få ro om sig själv. Gissa om pappa va slut efter en rask promenad på runt en timme. Själv låg jag bara å njöt, hehe.
Sen fick jag vila en stund och ett snabbt besök av "omom" å Berra innan det var dags att åka en sväng.

Supermiddag hos "moffa"!!!

Vi var i tid, men ändå var alla redan där... Moffa med familj, Kusinen "Alted" med familj och till och med "moffas" mamma var där. Det var kul att träffa alla och att få ligga i moffas knä. Det är kul, för moffa brukar göra så roliga grimaser å ljud. Jag slumrade till lite då och då när de gamla skulle äta. Tydligen var det supergott, för de åt länge. Sen när jag fått min mat tog Kattis hand om mig å jag fick "sväva" i hennes famn. Jag kallar det sväva, fast egentligen ligger jag bara på mage på hennes arm. Skönt för min mage när jag är mätt.

Nu är jag hemkommen och fått på mig pyjamasen, så snart lägger jag ner ögonlocken och täcker de blå för dagen.

snark snark - nu är sängen min mark


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback