Fotbollsproffs?

Det märks att det kristalliserade vattnet har fått kapitulera!!! Snön smälter som PET-flaskan i vårbrasan! Härligt!

Med grönare ytor kommer oxå alla icke-vinter-idrotter fram och det märks på TV. Ikväll har jag legat med pappa och tittat på fotboll. (Först spanade vi in slutspelshockeyn, men det sg kallt och brutalt ut)
Champions League och matcherna mellan... Äsch, jag bryr mig egentligen om vem som spelar, jag gillar mest att det rör sig och det är en massa olika färger, hihi. Jag njuter gott av att ligga på pappas bröst å bara slappa.



Men det så klart. Att springa och jaga en boll ska väl inte vara så svårt? Att sparka in en boll från halva plan klarar jag oxå, låt mig bara växa till mig lite först. Ni undrar säkert vad mamma gjorde under tiden... Hon satt faktiskt med och tittade å när de gamla skulle laga mat fick jag titta själv.

Mamma och pappa lagade fisksoppa?! Hur tänkte de där?? Pappa gillar ju inte ens fisk!

jaja, de verkar leva fortfarande så det gick nog bra. Nu är all sport slut så jag tar "hissen" upp å lägger mig.
SOV GOTT!
(hissen = nån av de vuxna bär mig upp... kan vänja mig vid det...)


skott, pass och en tunnel på min morbror - en vacker dag ska jag göra det, oavsett va ni tror

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback