Första april!?

Jaha, är det nu man ska lura mamma och pappa och ställa sig upp och gå? Nä, jag tror jag låter bli, jag har det ju bra som jag har det. Blir buren fram och tillbaka, hihi.

Läste dock i morgonblaskan, Borås Tidning, att de försöker lura alla de gamla idag.

Jag undrar vad som möter de stackare som kommer till Gässlösa uppsamlingsdepå med sitt grus idag? Är det verkligen någon som på allvar tror att kommunen skulle betala 2:90 kr/kg för sorterat och uppsamlat grus, haha.
Det bästa var nog att det stod i tidningen att det är inte tillåtet att samla grus från fotbollsplaner eller grustag.

Jaja, det finns säkert någon som går på det... Skulle du finnas i närheten får du gärna komma och sopa rent på vår gata, hihi..

April, april ... jisses jag döps ju snart!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback