En lång ledighet närmar sig sitt slut...

I alla fall för pappa!! Det har varit underbart att ha pappa hemma hela veckan. VI har hunnit med mycket skoj och bus. Roligast var nog ändå när kusinen "Alted" kom på besök. Vi var ganksa trötta efter att ha busat hela kvällen så då var det skönt att få vila upp sig i soffan tillsammans..


Favoritkusinen "Alted" och jag pustar ut efter en tokig kväll.

Igår var det mest lugnt. Mamma passar på att njuta i solen när jag sover. Sover gör jag ganska ofta nu i värmen. Jag har inte riktigt vant mig vid det än, men vänta bara. Jag ska nog lära mig att njuta av sol och värme. När solen är på väg ner och värmen släpper, det har ju ändå varit runt 25 grader varmt, brukar vi gå en promenad. Det är skönt. Jag behöver inte lika mycket kläder på mig längre och det är gött.

I och med att jag sover lite mer på dagtid blir det lite senare kvällar och då får jag vara med de gamla i soffan och prata. Det gillar jag!!


Lyssnar på mamma och pappas planer för morgondagen.

Det är kul att kasta in ett inlägg ibland och få de gamla att tänka om, hihi.
Nu är det sista dagen på pappas långa ledighet så det är väl bäst att vi tar vara på den... höres sen!!

När man är ledig, behöver man inte vara så redig, hihi

Kommentarer
mammisen

Vi saknar våran pappi!!!



2011-04-26 @ 12:34:20
Pappa Henke

saknar er oxå...



2011-04-26 @ 18:24:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback