Bus-morgon!

Äntligen var den där "lura-skjortan-av-folk-dagen" över. Var det nån som blev riktigt lurad igår så tala gärna om det...
Lördag... vad är skillnaden egentligen för en kille som mig? Jo!!! Pappa är kvar hemma!!!
Blev lite orolig först, för när jag vaknade var varken pappa eller mamma i närheten. Jag gjorde inget väsen av mig utan låg mest och tittade i taket och lekte med Kalle Kanin. Då hörde jag steg i trappan... det var mer än ett par fötter som kom upp. JAAA!! Båda de gamla tittade ner på mig och mamma lyfte upp mig. Jag fick min frukost, slurp, och sen fick jag lägga mig mellan de gamla i den stooora sängen.

Det blir mycket mys en morgon som denna... Det är stunder som dessa jag funderar på vad jag egentligen heter... Jag menar, mamma och pappa kallar mig en massa olika... Knyttet, knodden, sötis, grynet, goding och så det bästa... ÄLSKLINGEN! (kommer ni på fler bra namn, skriv gärna de här under)

Jag har till och med min alldeles egna tröja!!! Kolla bara!!

- klart man är en älskling!

hihi...inte illa va!?

Nä! Nu återgår jag till myset en stund...kanske rent av somnar om oxå...



Tjingeling från en älskling!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback