24 timmar... räcker inte!

(Dette indlæg vil blive vist på dansk længere nede..)

Hej igen! Ledsen att jag inte hann sätta mig igår, men dygnet som passerat har varit hektiskt.

Fredagmorgon - vaknade ju som vanligt tidigt och fick min mat, men sen fick jag inte somna om?! Nähä! Jag blev inpackad i min overall och vi åkte en tur. Härligt att åka bil! Vi skulle hälsa på min barnmorska som tryckte på mig när jag låg i mammas mage. Kul att få se vem hon var. Hon skrämde mig lite, men jag lugnade ner mig efter en stund. Sen åkte vi en tur till. När jag lokaliserat mig insåg jag att jag var placerad mitt i ett gryt med mammor...
Vi hade hamnat på mammas gamla jobb och satt nu i personalrummet bland en massa tossiga mammor. Jisses vad det "ojades" och "tjöt". Tror mamma kände sig stolt. Jag satt bara och tittade på alla och kunde väl bjuda på ett leende eller tre. Hehe...
Sen tittade vi in i ett klassrum. Mammas gamla elever satt där. Oj, va tyst det blev när mamma steg in med mig. Tror att mamma har varit en sträng fröken... Bra mamma!

Sen åkte vi hem en kort stund innan det var dags att åka igen. Då skulle vi till det där stället där jag ska bjuda på kaffe å så efter dopet. Mamma och pappa vet precis hur jag vill ha det!!

Äntligen hem igen och kanske man kunde få vila lite nu...nähää! Då kom min morbror och jag fick se vr nya bil. Vilken pärla...nu kan mamma packa in mig och ta med mig på äventyr utan att krångla med vagn och dylikt. NAJS!!!

När morbror åkt la jag mig för att blunda en sväng... Pappa damsög och ljudet av dammsugaren brukar få mig att somna gott... Även denna gång.

Nästa gång jag öppnade mina ögon satt det tre utomjordingar på knä framför mig och babblade... Jag fattade inte ett ord, men jag kände igen ansiktena och leendena... Farmor hade kommit!!!! Yippie!!!!!

Hela kvällen låg jag antingen i farmors, fasters eller Renes famn... Gillar att bli bortskämd...

När alla lagt sig trodde mamma och pappa att de skulle få pusta ut lite och få sig en skön natts sömn. Nja, pappa kanske fick det, men mamma fick minsann se sig besegrad. Jag vaknade 4 gånger den natten... Jag hade ju ett och annat att prata om med mamma, det hade ju hänt en hel del. Mamma var inte riktigt lika pratsam, hihi..

Tiden bara försvann - men allt jag hann


Hej igen! Undskyld jeg ikke har tid til at sidde ned i går, men de dage, der er gået har været hektisk.

Fredag ​​morgen - vågnede selvfølgelig som sædvanlig tidligt og fik min mad, men så fik jeg ingen søvn! Okay! Jeg var indhyllet i min dragt, og vi gik en tur. Fantastisk at køre i bilen! Vi ville besøge min jordemoder, som skubbede mig, når jeg var i livmoderen. Sjovt at se, hvem hun var. Hun skræmte mig en smule, men jeg beroligede mig ned efter et stykke tid. Derefter gik vi en tur. Når jeg ligger mig selv, indså jeg, at jeg blev placeret i midten af ​​en gryde mødre ...
Vi endte op på mors gamle job og sad på lærerværelset, blandt en masse tåbelig mødre. Geez, hvad "ojades" og "hylede". Har mor følte stolt. Jeg sad bare og kiggede på alle, og kunne godt tilbyde et smil eller tre. Hehe ...
Så vi kiggede ind i et klasseværelse. Mors gamle elever sad der. Ups, hva roligt det var, da min mor trådte ind hos mig. Tænk mor har været en streng lærer ... Godt mor!

Så vi gik hjem kort før det blev tid til at forlade igen. Det ville tage os til det sted, hvor jeg vil tilbyde kaffe på det efter dåben. Mor og far ved, hvor jeg vil have det!

Endelig hjem, og måske du kunne få lidt hvile nu ... nej, virkelig! Så kom min onkel og jeg fik at se VR nye bil. Sikke en perle ... nu, kan mødre wrap mig og tage mig på eventyr uden besværet med at behandle med vogn og lignende. Pæn!

Når onkel væk, jeg tilføjet mig til at lukke mine øjne for en tur ... Far damsög og lyden af ​​støvsugeren tendens til at gøre mig sove godt ... Selv om denne gang.

Næste gang jeg åbnede mine øjne, sad de tre udlændinge på knæ foran mig og talte ... Jeg forstod ikke et ord, men jeg genkendte ansigter og smiler ... Bedstemor var kommet! Yippie !!!!!

Hele Aftenen var jeg enten i bedstemors, tante's eller Rene's arme ... Kan lide at blive forkælet ...

Når alle har afregnet netop mor og far, at de kunne slappe lidt af og få en god nats søvn. Nå, måske far fik det, men min mor var faktisk sat ned. Jeg vågnede op fire gange den aften ... Jeg havde et par ting at snakke om med min mor, ville det være sket en masse. Mor var ikke helt så snakkesalig, hihi ..

Den tid bare forsvandt - men alt, hvad jeg havde tid

Kommentarer
Anonym

Kæreste Emil. Det var en vidunderlig følelse som farmor igen fik inde i maven da du kikkede på mig og sendte mig det skønneste smil i hele verden. Du havde ikke set farmor i næsten to og en halv månede - men du smilede til mig med hele ansigtet og øjne så store som " tekopper " så snart du så mig - Jeg elsker dig, min dreng - en kærlighed som kun " du og jeg forstår når vi snakker sammen " ( smiler ) Kærlig hilsen fra farmor



2011-04-14 @ 01:46:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback