Min tron!!!

Äntligen är den här och den är MIN!

Igår fick jag den efterlängtade tronen och jag fann min plats direkt.



Tycker ni inte att jag gör mig bra i mitt säte?
Det är kul att se vad som händer där uppe när mamma och pappa sitter till bords.
Innan fick jag ju sitta i babysittern och då såg jag ju ingenting!

Det har även ryktats om att jag ska sitta i denna när detär dags för smakportioner...
Va 17 är nu det? Låter spännande... återkommer så snart jag smakat!

Hej hej potatis & palsternacka... snart i magen, det knacka

Kommentarer
Petra

var hittar man en sådan Henrik?



Blogg: http://hospetra.blogspot.com/
2011-05-08 @ 11:29:30
fra farmor

Farmor har siddet og kikket på billedet af dig i meget lang, lang tid nu. Egentlig skulle farmor gå i seng - har jobbet sent i aften, men billedet af dig, på din fine trone er UNDERBAR. Du er blevet så stor- hvor ville jeg ønske at du boede lidt nærmere farmor end du gør, jeg har så meget farmor kærlighed at gi dig.Idag bliver du 4 mnd gammel, det går så hurtigt. Farmor glæder sig så utrolig meget til, at du og mamma og pappa kommer til Dabmark. Hvor er du dog en dejlig dreng - farmor elsker dig....... du er en stor stjerne på farmors himmel. Stort kram til dig, pappa och mamma.



2011-05-10 @ 23:30:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback