Ljust - släkt?!

När jag vilat efter en tuff dag bland djuren vaknade jag lagom till att mamma tände lite ljus och gjort det mysigt. Det betyder bara en sak... Mys med pappa eller besök och pappas mysfaktor är inte så hög idag då han inte rakat sig så det måste vara besök på gång...
Mycket riktigt, mina tredje kusiner Hampus & Lukas kom med sin mamma och pappa plus en massa leksaker!!!
Gissa om det blev "high-life" när de ville visa mig hur leksakerna fungerade och lät. Haha, de där två är riktigt roliga och jag kunde bara sitta i mammas knä och titta på hur de drog, tryckte och pillade på alla möjliga leksaker. Tur jag och mamma inte har något inbokat imorgon så vi kan se över de där sakerna i lugn och ro.

Det är mysigt när släkten kommerpå besök, även om jag passade på att sova en stund under tiden de var här.

Nu har det mörknat ute och alla vänner har åkt hem. Mina tredje-kussar var allt lite trötta när de åkte och jag ska be att få lägga mig också, så tills nästa gång...

Sov så gott släkt och vänner - ja även ni andra som jag inte känner

Kommentarer
Farmor

Hej lille prins. idag har du så oplevet din første mor´s dag. Farmor sidder her og tænker på, at når du bliver ældre - at dig og pappa så, sammen vil stå op meget tidlig om morgenen, og give mamma kaffe på sengen på morsdag.Du vil syntes, at det er det dejligste der findes, at overraske mamma med blomster og måske en fin lille tegning du har lavet i skolen. Det varer nok et par år endnu, men for farmor er det en varm tanke.Farmor har været på arbejde i aften men inden hun går i seng skal hun altid lige ind og kikke på din blog. Du er blevet så stor. Tænk hvis du boede i farmors land, men så ville du jo savne mormor og hun ville nok være meget ked af, at du og mamma ikke er i nærheden. farmor nyder dine sjove historier på bloggen og de fine billeder - sådan kan man i en moderne verden følge med de mennesker man elsker. Sov godt kære barnebarn - du har gjort livet skønnere for din farmor. Puss och kram til pappa och mamma.



2011-05-30 @ 00:56:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback