Hård dag!

Efter en händelserikdag är det inte konstigt att man pustar ut i soffan.



Mamma tog med mig på ett litet äventyr idag. Vi hälsade på pappa på hans jobb. Dock efter det att alla hans elever hade slutat så det var ganska lugnt att hälsa på. Döm om min förvåning när "omom" dök upp där också!
De äldre fikade en stund sen åkte jag och mamma med "omom" till nån djungel. Fullt med gröna växter, men jag såg inga apor...
Se hem och mer fika...hur orkar de? Det är så klart, mamma behöver en och annan kopp kaffe för att hålla sig vaken. Jag sliter ganska hårt på henne, hehe. Du är allt bäst du mamma!!!

Kanske skulle be om lift härifrån upp till den stooora sängen istället och få med mig mamma upp samtidigt och mysa lite innan vi somnar alla tre.

Sov gott vänner mina - mammor och pappor är allt bra fina

Kommentarer
fra farmor

Sødeste Emil, du er den eneste " kille " som nogensinde har kunne holde farmor vågen så sent efter en lang arb dag - at sidde her,,,,, så langt fra Sverige og kikke på dig - det er underbart. Hvert et billede på din fine blog bliver kikket på fra alle vinkler. Dine fine fingre, din dejlige fødder, dit smukke ansigte - hele dig bliver studeret noga. Du er det finaste som farmor nogensinde har set og så har du verdens dejligste pappa og mamma.Sov godt du lille engel.



2011-05-19 @ 23:41:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback