Dåligt samvete...

Hej alla!!

Det har gått på tok för många dagar sen jag hälsade på er och för det är jag ledsen. Det har som vanligt när jag tystnar på detta vis varit fullt upp. Mamma och pappa ser till att jag får vara med om en massa olika kul grejer.
Det har börjat planeras lite för min nya diet. Jag och mamma var med mammagruppen på en träff och mamma fick en massa "mat"-nyttig information som kommer att påverka mig. Spännande!!!
Mamma och "omom" har också bestämt sig för att sätta mig på bordet!?
Låter kanske konstigt men så är det. Jag har nämligen visat de gamla att jag klarar av att hålla mig rak i sittandes ställning så nu har mamma varit på Bumbo-jakt. Lovar att visa en bild när jag sitter i min. (ska hämta den idag)

Pappa har som vanligt farit runt som en diskmaskinscylinder och ser till att altanen blir klar. Den blir stooor!
I övrigt så rullar det på som vanligt här hemma och jag fortsätter att utveckla mina bus med mamma.

Vi hörs och ses snart igen - ta hand om dig min vän


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback