Veklingar & IKEA

Här hade man dukat upp till en liten trevlig fest och samtidigt passat på att fira grundlovsdagen...men sen så smiter alla.
Tur att mamma och pappa stannade kvar, hihi.

Idag har vi varit på utflykt och jag har fått testa min nya vagn. Numer så kan jag sitta upp i vagnen och det betyder ganska mycket vill jag lova! Nu kan jag se mig omkring på ett helt annat sätt och åker man till IKEA bara man MÅSTE få se sig omkring. Jisses vad mycket det fanns att titta på... Stolar, soffor, sängar, hyllor och annat men det såg jag inte så mycket av för mamma och pappa hade siktet inställt på... BARNENS IKEA!!!!
Hihi, som vanligt så handlar de till mig när vi är iväg så nu har jag nya haklappar, ny stol, tallrikar och annat smått och gott som de tycker jag behöver. Jo, ja, de köpte nog lite till sig själv också, för efter min tupplur när vi kommit hem vaknade jag och såg att väggarna inte var helt vita längre. Gud va fina tavlor de har satt upp och nu har jag ännu mer att fästa blicken på. Tackar!

Snart bär det av - en trevlig resa över hav

Kommentarer
Fra farmor

Idag bliver du fem måneder gammel, du kan sidde op og rulle rundt - det er da fantastisk.Snart kommer du til Danmark - det sted hvor din pappa er født og det er et helt andet land end Sverige. Vi har ikke mange bakker og grantræer, men det er dejligt her, alligevel. Farmor bor tæt ved stranden, så vi håber på at det fine vejr er med os. Mamma, pappa og dig skal sove i farmors soveværelse - det er ikke stort, men det går nok. Om natten kan man høre ænderne nede ved søen, håber ikke at det holder jer vågen. Farmor glæder sig så meget til, at i kommer - først skal vi lige ha Jannie og Rene´s eksamen overstået........ det er hårdt for farmor, for Jannie er " tokig " når hun skal til eksamen - ja hen tror næsten, at hun skal dø hver gang selvom hun er rigtig dygtig, men når det er overstået...... ja så er hun glad. Det var godt at du fik pappa og mamma overtyget om, at de skulle blive til tirsdag, vi ses jo ikke så ofte.Lille dejlige, skønne, vidunderlige Emil, farmor glæder sig så meget til at kramme dig igen.Nat nat min prins - når du vågner imorgen så gi mamma og pappa et kram fra mig.



2011-06-10 @ 23:20:39
fra farmor

Hej min dreng.Det er ved, at være lang tid siden at du har været på din blog, men farmor ved at pappa har været ude at rejse og mamma arbejder med at få sin " jumpsuit " på ( eller hvad det nu hedder ) :)ha ha, godt du og jeg ikke har de problemer, farmor er for tyk og du er........ underbar i alting.Farmor jobbar meget i denne tid så hun kan få ledig når du kommer til Danmark.Farmor bor ved vestkysten og der blåser det hele tiden og meget regn har vi også haft, men det er jo godt for blomsterne i haven.Idag har din gudmor Jannie fået alt det hun skal læse til eksamen og.......oj oj oj nu begynder hun at blive tokig i hovedet.Jannies kæreste skal til sin eksamen SAMME dag som Jannie, så farmor " forsvinder " langt væk et stykke tid ( men aldrig længere væk end,du kan hitta mej).Mamma pappa og du skal sove i farmors sovrum når i kommer - det er ikke stort så i kommer at lære hinanden at kende rigtig meget. :) Farmor har inte røget derinde i 14 dage nu og jeg har også malet det Stygge " tobaks loft ", så du kommer inte till att lugta noget. Vil prøve att hinna med at måla i stuen også,så bliver huset næsten et ikke ryger hus, men hinnar jag inte med det, ja så vasker farmor bare gardinerne i perfume som dufter af " baby pudder " Har du en lille week - end seng eller skal farmor købe en sådan til dig?????? Farmor GLÆDER sig rigtig meget til i kommer. Jeg kan ikke love solskin, men masser av kærlighed til dig ( och mamma och pappa ) det kan jag lova dig. Stil dig fram før pappas fine kamera og stå der til han har taget et nyt kort på dig - du vokser jo næsten hver halve time ha ha.Er du begyndt at holde mamma och pappa vågen om natten med nye fine tænder på vej ??? Ja farmor har så många frågar til dej, men dem pratar vi om når du kommer. Godnat min prins, hoppas du kan sove når pappa snarkar.Gi dem et kram fra farmor når du vågner i morgen - farmor sender dig det allerstørste i hele verden. nat nat



2011-06-18 @ 00:39:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback