Sommar och långledigt!

Det har varit ett par fantastiska dagar nu de senaste. Temperaturen har varit över 20 grader varje dag och ibland har det nästan varit lite för bra. Det blir ju så svårt att somna när detär så varmt. Fast igår var det svalkande skönt när mamma och pappa tog med mig på besök till familjen R.

De bor så vackert precis vid en sjö så när vindpustarna kommer svalkar det underbart. Visst fick de jobba lite med mig innan jag bestämde mig för att somna. När jag väl somnat en stund kunde de andra njuta av sommarvärmen och se när de andra barnen visade sina konster.

Jag vaknade ganska snart igen, man vill ju inte missa något, å då lade pappa ner mig i en stor säck!?
Ja, det låter värre än var det är...


en Barbapappa-sacko-säck!!!

Där låg jag skönt!!!
Senare på etermiddagen tackade vi familjen för oss och åkte hemåt igen. Det var nog lite skönare vid sjön måste jag säga, men mamma och pappa börjar få kläm på det där med att vädra och dra ner persiennerna nu, hihi.

Tack min sjungande ängel med familj - nästa gång vi ses bjuder jag på glass med vanilj

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback