GRATTIS & TILLYKKE!!!

Idag har det varit en stor dag för mig, men en ännu större dag för min gudmor. Hon har haft det lite tufft en tid och nu så fick hon äntligen pusta ut...
Efter tre veckors sömnlösa nätter och ett evigt läsande av anatomi och fysiologi inför sin tenta, var det så dags idag. Knappt hade hon sovit och när hon på svaga ben idag gick till skolan visste hon knappt var på kroppen huvudet satt. Var det upp eller ner??
När det var dags för resultatet bar knappt benen henne och när hon fick veta svaret brast det!

I Danmark får man resultat i olika nivåer. 12 är maximalt och bäst. Får man under 7 är man inte godkänd...

Examinatorn sa till min gudmor: Jag kan inte ge dig något annat än 12, TOLV!!!! Hon fick bästa tänkbara resultat!! Det är min gudmor det!

Det är okej att lägga ribban högt - se bara till att ha en stege hög nog!


Kommentarer
Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.



Blogg: http://smsalåna.nu
2011-07-20 @ 03:48:46
KnyttetEmil

Haha...



Ja du Denise, det är ju kul att du gillar min blogg, men tycker du att det är relevant att jag besöker din "blogg"

smsalåna?!





2011-07-20 @ 04:45:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback