Nu börjas det...

Yepp och spännande är det också!!!

Idag var det första steget i att fixa till mitt egna rum, hihi... Ja, om man inte räknar med tapetseringen då vill säga...

Mamma och pappa har haft mitt rum som ett litet förråd men nu har de äntligen gjort sig av med de sista möblerna som fanns där inne och det har blivit dags för mina...
Jag har inte skaffat mig så många ännu men en start har jag alltid... va tror ni om dessa??


"bordet har jag redan börjat använda - fylld med gosedjur"

Jag vet att mamma och pappa har kikat på mer möbler men jag är lite nyfniken på vad ni läsare tycker skulle passa...

hoppas på inspiration för att styla min "rumssituation", hihi

Kommentarer
Michela

Det är allt en bra början, du skall se att dina föräldrar fixar snyggaste killrummet till dig...

Inte så att du kan skriva med lite större text? Du vet, tant Michela ser lite dåligt, det kan hända när man blir äldre =)

Kram på dig och dina föräldrar!



Blogg: http://www.simplyme-michela.blogspot.com
2011-07-27 @ 06:21:22
farmor

Oj oj oj sikke fine møbler og sikke moderne de er. Klokken er mange og farmor behøver snart briller, så da jeg kikkede på teksten .- rumssituation -: ja så troede farmor, at der stod rum station ha ha. Dengang din far var i din alder, så stod farfar Richard i garagen og lavede møbler af spånplader. ALT var af spånplader og din fine oldemor Klara hun syede fine lagner,tæpper og puder med skumgummi indeni til at lægge på alle spånplade møblerne.Men gudskelov så ændrer tiderne sig og farmor er sikker på, at din nye " rumstation " vil blive en prins værdig. Du sover nok nu, klokken er mange og farmor er lige kommet hjem fra jobbet. Ligger du mon på maven eller tværs over sengen ???? :) Sov godt farmors lile svensker og kram til pappa och mamma.



2011-07-31 @ 01:00:08
Farmor, igen igen

Igen er klokken blevet mange . I Danmark kalder vi det at " arbejde for meget " og det er precis hvad farmor altid gør, men jeg skulle lige ind og kikke på dig og bloggen.

Tænk hvis du var kommet til verden for bare 10 år siden......men pappa skulle jo hitta den helt perfekte mamma til dig og det tog sin tid før han var helt sikker på, at mamma Linda var den perfekte mamma til en rigtig prins.Hvor er du heldig og det værste for farmor er, at havde pappa ikke fundet den perfekte mamma til dig, så havde farmor aldrig fået en sådan underbar Emil og DET ville ha´været hemskt.Farmor takker Gud hver dag for, at du er kommet ind i hendes liv. Sov godt " farmors lille svensker "



2011-08-02 @ 00:08:22
farmor

Hej Emil - kommer der snart et par tænder ?? :) Puss och kram fra farmor



2011-08-10 @ 20:58:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback