Min värld växer!

Idag har jag fått vara med om nått kusligt!

Mamma och jag hälsade på hos gudfar som är hemma själv nu. Mysigt och han busade mycket med mig, men busigast var nog mamma.

I ett oförsvarat ögonblick placerade mamma mig i något jag aldrig tidigare varit med om... Jag satt som om detvore min matstol, men ack vad jag blev överraskad när allt omking mig plötsligt började att röra på sig...

Gräsmattan försvann, träden stod på sniskan åt ena hållet och himmelen var på vägatt trilla över mig innan trädan stod på sniskan åt ANDRA hållet och plötsligt var gräsmattan åter där framför mig. Jag förstod ingenting!!!

Det var då.... som mamma frågade om jag gillade det... Gillar vad tänkte jag, jag vet ju inte ens vad det är jag har hamnat... Gillar du att GUNGA? JAHA, är det det jag gör, haha... Jo jag gillar att swischa fram och tillbaka...


"man kan bli lite sur när mamma inte "pötter" på tillräckligt fort..."

Det var en häftig upplevelse att bara få slappna av och låta andra göra jobbet, hehe...

Längtar redan tillbaka till gudfar... eller hans gunga kanske jag ska vara ärlig att säga.

swisch åhhh swisch ååhhh swisch ååhhh....gött när vinden tar min lugg

Kommentarer
fra farmor

Altså som du kan få farmor till att skratta.Dit ansigts udtryk er en million værd. Jeg elsker dig Emil :)



2011-07-21 @ 19:51:20
Michela

Roligt med helt nya erfarenheter !!! Ibland skulle jag själv vilja bli ett barn på nytt i sinnena för att kunna åter uppskatta sådant man inte längre ser och tänker på.

Mysig blog du har ... Kommer absolut att följa dig i livets gungande känsla ... =)

Kram till dig och dina underbara föräldrar!



Blogg: http://www.simplyme-michela.blogspot.com
2011-07-22 @ 10:30:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback