Fundersam!!!

Fick en kommentar idag på ett äldre inlägg jag gjort. Det var gulligt på alla sätt och vis...

Så här lyder kommentaren...

"Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D."


Ja men visst gr jag det och kollar vad det är för blogg. MEN!!!! Jag är alltså 6 månader precis och så finns det folk som tycker jag ska besöka "deras blogg" smsalåna. Suck, vart är vi på väg....

Jag har en mamma och pappa som ser till att jag har det bra och det kommer de att göra i många år framåt... Jag kommer inte att behöva era tjänster, så det så!

Bara en fundering och ett "nedstamp"



Kommentarer
Mia...Mamma till Lexie

Ha ha... det ska börjas i tid säger dom!!



men ärligt.. dom som skriver såna kommentarer läser ju inte ett enda inlägg utan kopierar ju bara in kommentarer för att få läsare!!



Så dåligt!!



Men jag vill i alla fall säga att du är supercharmig som startat denna blogg!! :)



Blogg: http://miapiafias.blogg.se/
2011-08-17 @ 21:13:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback