Det finns fördelar....

.... med att pappa jobbar extra vissa nätter!! De är iofs lätträknade men det bästa är trots allt att han finns där så snart jag vaknar på morgonen. Han är ju ganska pigg medans mamma fortfarande ligger och sover. Mamma har ju varit uppe ett par gånger på natten och tittat till mig så pappa låter henne sova vidare och jag får en mysig morgon med pappa innan han går och lägger sig...

Pappa brukar komma hem runt sju på morgonen och då har jag knappt vaknat. Då passar pappa på att göra mig en flaska välling. Yepp, jag dricker välling numera, mums! Sen så tar pappa upp mig och jag får äta i lugn och ro. Sen blir jag bytt på och vanligtvis brukar vi busa en halvtimme... Sen är jag lagom trött igen och kan få, med lite tur krypa ner i den stoooora sängen och somna om mellan mamma och pappa.

Sen tar mamma hand om mig under förmiddagen och pappa får sova ut...


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback