Rött eller rosa?!

Det är lite knivigt det här med tjejer. Jag har ju inte varit med i gemet så länge å jag har ju hört hur svårt pappa har det med mamma ibland. Till exempel: Om mamma håller en röd klänning i vänster hand och en svart i höger hand och frågar vilken hon ska välja, spelar det ingen roll vad pappa svarar. Som senast, när pappa sa "ta den svarta".
Då gick mamma loss och frågade vad det var för fel på den röda?!

Jisses... och nu sitter jag lite i klistret!

Jag ska nämligen hälsa på Molly för första gången i helgen och tänkte följa med mamma och köpa en liten present. Mamma frågade mig om det skulle va rött eller rosa.

Min sista stund är kommen tänkte jag...

Tog mig mod och efter ett tag lät jag mamma förstå att rött var det rätta alternativet. Hoppas jag gjorde rätt...

snipp snapp - vart 17 är min napp?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback