Jag bara ÄLSKAR det!!!

Idag var det så äntligen dags igen... veckans höjdpunkt!!!



Ja självklart talar jag om babysimmet!!
Det är bara så härligt att få "sväva" i det blöta...
Idag var även "omom" med i vattnet och pappa stannade på land för att ta alla dessa fina kort.

Vi började dagen med att jag fick sova lite längre idag. Gjorde pappa sällskap, den sjusovaren, hihi.
Sen när mamma hade sparkat upp oss tog vi e tur till parken med alla djuren. Numera så struntar vi i djuren, haha, vi går mest runt och tittar på alla andra och så sitter vi och fikar en stund i det sköna vädret.
Skulle kunna kalla det för uppladdning inför badet...

Här kommer ett litet bildgalleri från dagen...


"känner mig trygg i mammas händer"


"lika trygg i mormors"

yeah, va det skvätter!!
"bäst jag blundar när det skvätter så här, hihi"

mamma verkar orolig
"kolla in mig!!! jag simmar!!! fast mamma ser allt lite orolig ut, haha"


"finns inget bättre än att se min mamma stolt över mig!"


"haha - som sagt, jag älskar att va i vattnet"

Idag höll jag mig vaken lite längre än sist också till mammas och pappas stora förtret, hehe. Lika bra de vänjer sig, jag börjar ju bli ganska van och inte lika trött längre efter badet. Fast det så klart, efter lite god mat blev det svårt att hålla ögonen öppna så jag knoppade in ganska snart ändå...
I skrivandets stund ligger jag skönt nerbäddad i min säng...

Kommentarer
Farmor

Hej farmors lille prins. Igen nogle skønne billeder som farmor kan kikke på. Billederne fra badevandet har farmor nok kikket på mindst 50 gange. Hvor er det godt, at mamma och pappa lær dig at svømme, det er en rigtig god ting,man skal ikke være bange for vandet, bare man ved, at amn skal ha respekt for det også, men alle de ting lær du nok af mamma och pappa.

Sov godt lille Emil - du er altid i farmors tanker.



2011-09-10 @ 22:19:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback