Hösten närmar sig...

Det gulnar på träden och jag tycker det är häftigt att se hur färgerna skiftar på löven. Ofta när jag sitter i min vagn på promenader så tittar jag ut och studerar de där stora växterna som hela sommaren har lyst i alla gröna nyanser och nu finns i allt från gult till rött.

Coolt!

Det blir ju en del promenader trots vädret. Mamma kanske inte har den där scoutgenen som pappa har men hon tar med mig ut nästan varje dag och är det riktigt skitväder så drar pappa på sig regnkläderna och tar med mig. Så luft det får jag minsann, haha

Vi har under den gågna veckan varit förbi djurparken igen. Jag har ju hittat mina favoriter, hahaha...


"brummelisa går och strosar i det gröna"


"pelefant snokar lite när jag kommer för nära"


"dessa katter passar jag för.. de ser mig som en typ majskrok"

Nu har djurparken stängt för säsongen så jag ska låta alla djuren få vila lite tills våren då jag säkert hälsar på de igen...


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback