Försnyld?!

Jag är förvånad! Jag har börjat hosta lite smått och det rinner lite ur min lilla näsa... hmm....De händer nått nytt nästan varje dag nu... Förkylning kallar mamma och pappa det... jaha...va vet jag?

En sak vet jag säkert i alla fall! Man vågar inte lämna mig nån längre stund nu, för då... då hittar jag på bus. Som igår när mamma lät mig krypa fram mot trappan... Ingen fara tänkte mamma, han når inte upp, men haha va fel mamma hade... Vips! Så satt jag upp och såg nog lite överraskad ut själv... Idag stod jag upp själv i soffan!!! Så se upp, snart är jag kanske hemma hos dig och lever pirat! Just det... jag har hittat en ny hobby!! Att leta upp gardiner som hänger så där vackert ner till golvet. Fattar ni vilka bra tygstycken det är!? Jag kan ju dra i de och komma upp en bit!!!

Nya bus varje dag!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback