Separationsångest!!!

Fy sjutton rent ut sagt!! Ikväll har mamma å pappa fått jobba.
Jag har just insett hur mycket jag älskar mina föräldrar och har svårt att skiljas ifrån de. Pappa nattade mig som han brukar och ikväll var jag lite extra trött. Inte vilat så mycket på dagen och tog mig ett bad innan kvällsmaten så jag kände mig gott mosig å kudden var lockande. Somnade ganska snabbt men vaknade efter drygt en timme. Sen var det dags att visa min kärlek.
Så snart mamma eller pappa la ner mig i sängen så grät jag och vägrade att ligga ner.
Så snart nån av de tog upp mig i famnen blev jag lugn å till slut så "vaggade" pappa mig till sömns å jag sov nog i hans famn i en kvart innan han la ner mig i min säng. Där sover jag fortfarande... (Emil har nu sovit en timme, pappas anm.)
Vi får väl se om jag vill visa mer kärlek under natten.
Annars hörs vi imorgon... Sov gott!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback