Vill inte!!!

När jag ser hur mina föräldrar hard et funderar jag skarpt på om jag verkligen vill bli gammal. Pappa kom hem idag och vi lekte lite och hade det mysigt. Mamma passade då på att åka en sväng på stan och handla. (Givetvis lite nytt till mig, haha) När mamma kom hem igen så fick jag mat och sen var det dags för det där underbara blöta igen. BAD! Varmt, mjukt och härligt... Pappa busade med mig när han torkade mig och vi båda skrattade så vi satte i halsen. Sen fick jag ligga i mammas famn och mysa med henne. Pappa satt i soffan och rätt som detvar så somnade han. Mamma la ner mig på filten och tog tag i tvätten. Stackars mamma.

Pappa vaknade snart till och då började han med maten till de gamla. Alltså, ska det vara så? Jobba dagarna i ända å sen fortsätta hemma. Hmm...Jag vill har det bra som jag har det!

 

Inget fnys – mjölk å mys!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback